Netwerk en Systeembeheer
Is uw netwerk aan vervanging toe, of bent u op zoek naar een betrouwbare partner voor onderhoud? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Onze specialisten zien de oplevering van een netwerk namelijk als startpunt van een duurzame relatie. Om het netwerk naar volle tevredenheid van u te kunnen laten functioneren is periodiek onderhoud noodzakelijk.
Uw netwerk, onze zorg.
Bij periodiek onderhoud kunt u denken aan het updaten van antivirus programma’s, analyseren van logbestanden, backup controle, Windows updates, VMWare updates etc.
Daarnaast blijkt uit de praktijk dat een netwerk meegroeit met een organisatie. Wilt u zaken toevoegen, wijzigen of verwijderen? Dan kan een systeembeheerder van COM4 dit voor u uitvoeren. In dit geval biedt COM4 een totaaloplossing (Beheerscontract) waarbij u en uw medewerkers zich kunnen richten op de core-business.
Wilt u liever gebruik maken van netwerk- en systeem beheer op afroep? Ook dat is mogelijk bij COM4.
Beheerscontract
COM4 automatisering bied contracten aan waarmee wij uw IT-omgeving geheel of gedeeltelijk zullen beheren, zodat u vooraf exact weet wat uw ICT per jaar kost, zodat u dit beter kunt budgetteren. Binnen dit contract kunnen wij subcontracten aanbieden:
Servicedesk:
Met dit contract kunt u kiezen hoeveel uren servicedesksupport u wilt afnemen. Zo krijgt u niet voor iedere support call een rekening en is de drempel om contact op te nemen met ons vele malen kleiner. Bovendien kunnen hierdoor kleine problemen tijdig opgelost worden, waardoor grote problemen voorkomen kunnen worden.
Monitoring
In dit onderdeel zullen wij proactief en reactief uw netwerk omgeving monitoren. Zodra er zich een incident voordoet zullen onze Servicedesk medewerkers direct reageren en zo worden grote problemen voorkomen.
Remote beheer
Met het remotebeheer subcontract kan COM4 automatisering de benodigde werkzaamheden uitvoeren om de continuïteit te waarborgen van uw ICT-omgeving.
Systeembeheer
Met het systeembeheer subcontract krijgt u een vooraf ingesteld aantal uren (bijvoorbeeld 4 per kwartaal, op locatie en/of remote). Inclusief is dat COM4 automatisering alle kritische updates installeert en de belangrijkste controles uitvoert. (Dit geldt niet voor upgrades, uitbreidingen en projecten).
Onsite garantie:
Bij calamiteiten komt COM4 automatisering bij u op locatie om problemen te verhelpen. Wij zijn dan, indien noodzakelijk, tijdens kantooruren binnen de afgesproken tijd ter plaatse om te starten met de herstelwerkzaamheden. Wij bieden onsite garantietijden aan van 2, 4 of 8 kantooruren. Geheel afhankelijk van uw wensen en eisen!
Service buiten kantooruren:
Met dit subcontract bieden wij u ook buiten kantooruren ondersteuning. Deze dienstverlening wordt geheel op maat afgestemd met uw bedrijf. Hierbij zijn de kosten sterk afhankelijk van uw wensen, het aanwezige netwerk, soort bedrijf etc.
Telefooncentrale support:
Bij dit subcontract voor uw telefooncentrale krijgt u gratis, en met hoogste spoed, vervangende apparatuur wanneer deze onverhoopt en buiten uw schuld om defect raakt. Wij zorgen ervoor dat kritische componenten van uw centrale op voorraad zijn. Hierdoor kunnen wij bij calamiteiten direct de defecte hardware vervangen waardoor uw centrale weer functioneert.