ICT waarborg klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

U kunt uw klacht indienen per email aan: servicedesk@com4.nl

Neem contact met ons op!

Algemene vragen

Heeft u algemene vragen over onze diensten of service, neem dan contact met ons op via onderstaand nummer.

088 666 8 999

Direct support

Beschikt u over een 24/7 contract met COM4? Bel dan buiten kantooruren naar het onderstaande nummer.

088 666 8 999

Remote support

Kunnen wij u helpen vanaf onze locatie? Download dan onze remote support zodat wij voor u aan de slag kunnen.

Klik hier >

© Copyright - COM4 Automatisering