Algemene vragen
Heeft u algemene vragen over onze diensten of service, neem dan contact met ons op via onderstaand nummer.
Met de Avaya telefooncentrale beschikt u gegarandeerd over een stabiel platform. Avaya IP office is een complete centrale met uitgebreide mogelijkheden zoals callcenter functionaliteiten en integraties met CRM pakketten. Deze telefonie oplossing is geschikt voor kleine en middelgrote bedrijven van 50 tot 1.000 medewerkers.
Wilt u goedkoop meerdere telefoons aansluiten op uw centrale? Dan biedt Avaya de mogelijkheid om via analoge modules extra telefoons aan te sluiten. Wel moeten wij hierbij vermelden dat u dan geen gebruik kunt maken van de uitgebreide mogelijkheden van Avaya. Hiervoor dient u gebruik te maken van Avaya IP telefoons.
Met een Avaya telefooncentrale zijn uw medewerkers altijd op één nummer bereikbaar. Of ze nu thuis werken, onderweg zijn of op kantoor werken. Door simpel in te loggen op de telefooncentrale lijkt het alsof uw medewerkers aanwezig zijn op kantoor.
Wilt u als organisatie zijnde meer inzicht krijgen in de effectiviteit van uw telefonie? Dan biedt Avaya verschillende call reporting mogelijkheden. Een pakket wat naadloos aansluit op Avaya is Chronicall wat speciaal voor deze centrale geprogrammeerd is. Meer informatie over Chronicall kunt u vinden op de website. Gebruikt u een ander call reporting pakket en wilt u over stappen op een Avaya telefooncentrale? Dan bespreken wij graag met u de mogelijkheden.
COM4 beschikt over zeer ruime ervaring met het inrichten en beheren van Avaya telefooncentrales. Het installeren en beheren van deze centrales kent voor ons geen geheimen.
Wilt u meer informatie ontvangen over de Avaya telefooncentrale en wat COM4 voor u kan betekenen? Neem dan contact met ons op!